четверг, 26 февраля 2015 г.

Модуль10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме…

Я черговий раз впевнилася в тому, що уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання.Я замислилася над тим, що добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Я дуже добре розумію, що поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. 

Створювати документ фасилітатора мені прийшлося вперше(саме під такою назвою), а те, що перше - запам'ятовується надовго.

Комментариев нет:

Отправить комментарий