понедельник, 23 февраля 2015 г.

Модуль 5.Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:…

Я ще раз замислилась над тим,що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень. 

За допомогою презентації про авторське право я оновила свої знання з цього приводу.
Поспілкувавшись з колегами на педагогічній раді я отримала частку позитиву та енергетичний заряд.

2 комментария:

  1. Ви написали гарну рефлексію. Але все ж попробуйте більше писати від свого імені "Я...", "Мені ...". І додайте більше емоцій. Залучайте читачів до спілкування. І Ви будете на висоті!

    ОтветитьУдалить
  2. Ви написали гарну рефлексію. Але все ж попробуйте більше писати від свого імені "Я...", "Мені ...". І додайте більше емоцій. Залучайте читачів до спілкування. І Ви будете на висоті!

    ОтветитьУдалить